Sunday 5 June 2011

bf bf bf bf bf


memerlu kan seorang bf yang satu kepale ngn aku n gaye pon t la nk same,
tak suke yg gedik yela laki pon ade yang gedk kan so arap2 xla gedik n gatal or miang hahahah.
tapi x sepenuh nyer same ngn aku la coz aku ni nakal
satu masalah aku kalu couple t clash cepat tah ape masalah pon xtau ahhaha..


SUKE DIE
1.          wahhhhhh..firts time kanal ngn die sangat best coz die rock(suke laki rock n hiphop+org lama) mcm aku n die ni suke wat lawak tp satu je bende yg wat aku jauh kan diri dari die coz die ad gf n play boy tu je masalah die kalu x da lame aku menyepit sebelah die heheeheh...
2           masalah kedue kenal gn budak laki yg sebijik ngn aku tp die huh x senonoh plak walau pon aku pengotoh tp aku xde la sepengotoh mcm die huh...

HARAPAN
     harapan aku hope sangat2 dapat jumpe lelaki pujaan aku yg boleh take care pasal aku bile aku susah huuh..

No comments:

Post a Comment